Flexmarkt, 18 oktober 2019
Zeventig procent van wat we willen digitaliseren, is gedigitaliseerd. Zo verklaarden verschillende flexbureaus eerder dit jaar in Flexmarkt. Zijn softwareleveranciers en IT-partners ook zo tevreden? “Het kapitaal voor digitalisering gaat te veel naar de frontoffice.”
“Jobdigger is een datagedreven techbedrijf, dat inzicht in de arbeidsmarkt biedt. “Wij verzamelen alle online vacatures en verrijken die met data van bijvoorbeeld de KvK en het CBS”, aldus Janneke van Esch, marketing coördinator bij Jobdigger. “Deze data maken we inzichtelijk op het Jobdigger dashboard, waardoor onze klanten sneller en effectiever kunnen werven dankzij de juiste inzichten. Ze zien bijvoorbeeld snel waar kansen en risico’s liggen.” In de ogen van Westbroek en Van Esch valt op dat de interesse van flexbureaus in digitalisering groeiende is. Van Esch: “Niet alleen de grotere, maar vooral steeds meer kleinere uitzendbureaus willen hun processen digitaliseren.”
Lees het hele artikel
Vraag dan nu vrijblijvend een online demo aan