Doelgroependashboard

Slimmer werven

Altijd actueel en real-time inzicht in het arbeidsmarktgedrag van uw doelgroep.

Verkrijg inzicht in de actuele markt

Het doelgroependashboard geeft inzicht over de actuele marktsituatie, zowel over de vraag- als aanbodkant.

Leer de kandidaat kennen

Hoe kan ik mijn kandidaat bereiken? Hoe kan ik mijn kandidaat laten bewegen? Welke (social) media moet ik inzetten? Is de doelgroep actief of latent?

Bepaal je wervingsstrategie

Welke wervingskanalen kan je het beste inzetten en voor welk aanbod is je kandidaat gevoelig?

Maak rapportages

Maak in een handomdraai een rapportage en exporteer deze naar een PDF of presentatie. Je kan deze gebruiken ter ondersteuning in het salesproces of naar je interne opdrachtgever.

Onze tarieven

We maken graag een offerte op maat op basis van jouw specifieke behoeftes. Jobdigger is zowel standalone te gebruiken als geïntegreerd in je ATS-systeem.

Geïnteresseerd? Vraag nu een demonstratie aan en wij lopen graag met je door Jobdigger heen.

Demonstratie aanvragen

  • Personato

    Het DoelgroepenDashboard helpt ons om onze relaties op een doortastende manier mee te nemen in de recruitmentkeuzes die we samen met hun maken. Dit o.b.v. realtime data die wij door het dashboard zelf op functie, branche, regio en ervaringsniveau kunnen toesplitsen.

    Jeroen Heijligers - Personato
  • ManpowerGroup

    ManpowerGroup ziet Jobdigger als een volwaardige business-partner in de digitalisering van de arbeidsmarkt. De data van Jobdigger helpt ons dagelijks om ingewikkelde arbeidsmarktgerelateerde vraagstukken te beantwoorden. De combinatie van betrouwbare data en gebruiksgemak zorgt ervoor dat onze collega’s marktanalyses maken in een handomdraai. De mensen achter Jobdigger denken bovendien pro-actief mee aan oplossingen voor problemen die eerder onoplosbaar leken, maar nu binnen bereik zijn.

    Bas de Meulemeester - ManpowerGroup
  • Van Oord

  • Olympia

  • Vodafone Ziggo

  • Lidl

  • Humares

  • Achmea

    Jobdigger helpt ons om voor vacatures, waarbij we minder kennis en ervaring hebben, zeer snel een beeld te vormen van de arbeidsmarkt en de concurrentie. Dit zorgt ervoor dat we beter de gesprekken ingaan die we voeren met onze businesspartners en zorgt ook voor zowel een kwalitatieve verbetering als versnelling in ons selectieproces.

    Mitchell van Koert - Achmea
  • Alliander