Jobdigger Loopbaan gebruikers kunnen vanaf nu berichten vanuit Jobdigger naar hun cliënten sturen. De berichten worden direct naar de cliënt gemaild en tegelijkertijd opgeslagen in zijn logboek. De cliënt ontvangt het bericht ook in zijn Jobdigger account. Zodra er een nieuw bericht klaar staat, zal er een alert – in de vorm van een puntje rechtsboven bij zijn intialen – worden weergegeven. Wanneer de cliënt erop klikt, valt er een venster open en kan hij het bericht lezen.
Het versturen van een bericht is heel gemakkelijk: zoek in je caseload je cliënt op en klik op het pijltje onder “Acties” aan de rechterkant van het scherm. Klik vervolgens op “Verstuur bericht”.
Ook loopbaanadviseurs ontvangen af en toe berichten; dit zijn berichten die door Jobdigger verstuurd worden en waarmee we je op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen in het dashboard. Net als je cliënten krijg je een alert rechtsboven in het scherm en kun je het bericht lezen door op je initialen te klikken.
Het versturen van berichten naar je cliënten kan in bepaalde gevallen handig zijn. Bijvoorbeeld als je een interessante vacature via je netwerk hebt gekregen die geschikt is voor je cliënt. In plaats van de vacature in Jobdigger op te zoeken en door te sturen, kun je nu dus ook rechtstreeks de contactgegevens aan je cliënt communiceren.
Mocht je nog vragen hebben over deze nieuwe functie, neem dan gerust contact met ons op.
Vraag dan nu vrijblijvend een online demo aan