Goed nieuws! Wij lanceren een nieuw product: Jobdigger Insights Plus. Met dit nieuwe product krijg je een compleet en duidelijk overzicht van elke doelgroep. Het doel? Jouw recruitmentmarketing en arbeidsmarktcommunicatie naar een hoger niveau tillen. Nog heel even geduld, vanaf januari is Insights Plus beschikbaar. In dit artikel lees je er alvast meer over.
Met onze data uit het nieuwe dashboard krijg je een compleet en duidelijk overzicht van elke doelgroep. Door deze data kan je bijvoorbeeld makkelijker belangrijke pullfactoren in je vacatureteksten verwerken of aansprekende wervingsteksten schrijven voor op je website. Ook vind en bereik je schaarse doelgroepen een stuk makkelijker. Omdat je inzicht hebt in wat deze doelgroep interessant vindt, om welke redenen ze van baan zouden wisselen en hoe je ze kunt bereiken, kun je een veel gerichtere wervingsstrategie en wervingscampagne opzetten. Kortom: met Jobdigger Insights Plus til je je arbeidsmarktcommunicatie naar een hoger niveau. Hieronder zetten we de belangrijkste voordelen voor je op een rijtje:
Gebruikers die ons bestaande DoelgroepenDashboard gebruiken horen wij denken: wat is precies het verschil tussen het bestaande DoelgroepenDashboard en het nieuwe Jobdigger Insights Plus? Het grote verschil is dat je met het nieuwe dashboard meer inzichten opdoet die in het huidige dashboard niet beschikbaar zijn. Zo krijg je een veel completer beeld van jouw doelgroep. Daarnaast is het nieuwe dashboard een stuk intuïtiever en zijn er meer mogelijkheden om te filteren. Gebruikers van het bestaande DoelgroepenDashboard worden automatisch overgezet op het nieuwe Jobdigger Insights Plus. Hieronder geven we alvast een kleine sneak peek van een aantal datapunten uit het dashboard:
En wat is precies het verschil met de doelgroepdata die beschikbaar is in Jobdigger Insights? In vergelijking met Jobdigger Insights is dit nieuwe product door de vele extra doelgroepdata nóg interessanter voor ondere andere marketeers, waarbij Jobdigger Insights door de vele arbeidsmarktdata interessant blijft voor recruiters. Ook kun je bij het nieuwe dashboard één account afnemen, in tegenstelling tot Jobdigger Insights, waarbij je voor minimaal 5 gebruikers een account afneemt (omdat vaak meerdere recruiters binnen een bedrijf met Jobdigger Insights werken). Jobdigger Insights Plus is dus een mooie en uitgebreide aanvulling op Jobdigger Insights, maar kan ook als geheel losstaand product worden door bemiddelaars.
Binnen Jobdigger Insights blijft dus de huidige doelgroepdata beschikbaar, maar met Jobdigger Insights Plus krijg je onder andere de volgende datapunten extra:
Gebruikers van het bestaande DoelgroepenDashboard worden automatisch overgezet op het nieuwe Jobdigger Insights Plus. Hier krijgen zij via de mail bericht over. Ben je enthousiast over het nieuwe product? Vanaf januari kun je het nieuwe product gebruiken. Wil je alvast meer inzicht in hoe het werkt? Vraag gerust een demo aan!
Vraag dan nu vrijblijvend een online demo aan